Promluvte si s nestrannou osobou

Categories Zdraví

Každá těžká životní situace nám ukazuje, jak silná osobnost jsme. Ne vždy je to i přes naši sílu a odolnost lehké zvládnout a mnohdy jsme odkázáni na pomoc, která se nabízí z nestranné pozice. Vyhledat pomoc terapeuta je dnes už zcela běžná záležitost a vůbec nezavání pocitem studu. Mnozí totiž dobře ví, že je někdy účinnější a více nápomocné, pokud se na problém a jeho řešení podívá skutečný odborník.
žena a terapie

Pohled na problém z jiné perspektivy

Terapeut vám může nabídnout pomoc a pohled na váš doposud neřešitelný problém ze svého vnímavého úsudku. Někdy je opravdu situace mnohem méně vážná, než si myslíte. Kvalifikovaný odborník vám nabídne terapii, pocit svobodného názoru a neomezené množství myšlenek a povídání, které mu pomůže přiblížit se k vaší situaci co nejblíže, aby vám mohl poskytnout její řešení.
Do značné míry se vám uleví na duši, zbavíte se stresu apřívalu emocí, které sami nedovedete zvládat a v konečném důsledku i ustát.

Neodmítejte možnost brát léky

Emoce a hlavně jejich špatné rozpoložení, dovedou přinést do našeho života těžké deprese, a pak i neuvážené činy. Jestli váš terapeut zhodnotil vaše terapie jako řešitelné v případě, že budete brát léky známé jako antidepresiva, je to z toho důvodu, že ví, že by vám mohli pomoct fungovat a žít lépe. Nebuďte skeptičtí a nepovažujte se za blázna! Je to přirozené, že někdy přijdou chvíle, kdy nevíte jak dál a léky jsou mnohdy dobrá cesta k tomu, abyste opět našli chuť do života.
terapeut s fotkou

Jaké služby terapeut nabízí?

Terapie vám usnadní vaše starosti už jen tím, že si budete mít s kým promluvit, ovšem to není jediné, co jeho služby obnáší.
1.     Meditace– i to je cesta, jak uvolnit mysl a tělo a nechat všechny vaše problémy „odplavat“ pryč z vaší hlavy. Uvolníte se a pocítíte klid, který vám schází.
2.     Hypnóza– zkušený terapeut vám může nabídnout i relaxaci v podobě hypnózy, která vás může přenést na jádro vašich problémů.
3.      Dechová cvičení– v emočně náročných chvílích, je dobré naučit se bojovat proti stresu a napětí formou dechových cvičení. Naučit se správně dýchat a uvolnit se, tedy můžete i na terapii.

Promluvte si s nestrannou osobou
4.6 (91.43%)7